piątek, 1 lipca 2016

Powitanie

Mam nadzieję, że ten blog trafi do tych, którzy zaczynają swoją przygodę z łucznictwem tradycyjnym i mają wiele pytań, na które postaram się znaleźć właściwe odpowiedzi. 

Byłoby uczciwie na początek powiedzieć coś o sobie... OK :)
Łucznictwem interesuję się od wielu lat. Na początku było to łucznictwo bloczkowe, potem zacząłem zgłębiać tajniki łucznictwa tradycyjnego. Nie było to proste, zwłaszcza, że czas w którym rozwijały się moje zainteresowania łucznictwem bloczkowym był okresem, kiedy internet nie był tak powszechny i nie trafił jeszcze tak masowo "pod strzechy"... W związku z tym i dostęp do związanych z tym informacji nie był- a zwłaszcza w naszym kraju- zbyt duży. Potem miałem kilka (naście) lat przerwy i przy okazji wróciłem do łuku- tylko w nieco innej postaci... Łucznictwa tradycyjnego.

Łucznictwo tradycyjnie obecnie rozwija się dosyć prężnie i w niemal każdym większym mieście znaleźć można kluby, zrzeszenia i inne organizacje, które zajmują się jego propagowaniem. Osobiście uważam, że najlepszym początkiem przygody z łucznictwem jest nawiązanie kontaktu z takim właśnie zrzeszeniem i dzięki temu pod wprawnym okiem instruktora czy po prostu kogoś z większym doświadczeniem- można zgłębiać tajniki wiedzy łuczniczej od a do z...

Dla tych, którzy nie maja takiej okazji lub z innych przyczyn nie mogą w ten sposób wejść w świat łucznictwa jest właśnie ten blog. Mam nadzieję, że korzystając ze swojej wiedzy i wiedzy moich znajomych- pomogę tym, dla których przygoda z łucznictwem właśnie się zaczyna. Mam nadzieję, że będzie miał on charakter poradnika i informatora dla początkujących i tych, którzy chcą rozwijać swoje umiejętności. 

Zapraszam do bloga :)




1 komentarz:

  1. Witam, bardzo miłe powitanie! Chętnie będę zaglądać i zgłębiać teorię,może z czasem przyjdzie i czas na praktykę :) Powodzenia!!

    OdpowiedzUsuń